perjantai 14. kesäkuuta 2013

Terkkuja isä-rintamalta... GRRRRR

Hei, mä en tiennytkään, että ensin tapellaan oikeusteitse ne tapaamiset kun se on LAPSEN OIKEUS tavata ja LAPSEN ETU ja sitten se onkin isän oikeus "harkita" jaksaako tavata vai ei.. Joo, tällasta kuulin kun soittelin sinne viranomaistaholle jossa mun lapsen ja isänsä tapaamisten vaihdot suoritetaan. Isä ei ollut ensikään ilmoittanut edes, että on perunut koko kesän tapaamiset ja sitten vielä ilmoitti, että "harkitsee" jos yhtenä kertana kesällä tapais, mutta ilmoittelee sinne viranomaistahoille sit jos tapaa.... (OK TÄSSÄ KOHTAA MUN SUU LOKSAHTI AUKI, siis MITÄ???!!!)

..ja kaikki lähti tästä:



Isä ei juurikaan viitsi vastata jos hänelle laittaa jotakin lapseen liittyvää asiaa.......


Jos sitten jos vastaa, tulee sieltä tosi törkeä vastaus :(
PS mulla ei ole Samsungissa eikä Asuksessa välitystietoja, propsit Nokialle kun heillä kaikki toimii niin hienosti..


Kuten kuvasta näkyy isä perui tapaamiset elokuulle asti, nyt hän kuitenkin on sanonut Paavolaan, että harkitsee elokuun tapaamista, siis WTF? Pitääkö meijän roikkua tässä "löysäs hirres", saako poika tavata isääs vai ei ja voidaanko tehdä sit suunnitelmia vai ei.. ???


Että tällasta meillä tuon henkilön kanssa ja oon ihan varma, että tapaamisten perurmiselle ei ole mitään muuta syytä kun narsistin kosto 8 vuotiaalle siitä, että valitsi partioleirin hänen sijaansa...

Koska työasiat on sovittu oikeudenpäätöksen mukaan eli ne viikonloput jotka mekin oltiin varattu vapaaksi


Tältä malli-isiltä tulee aina niin kohteliaat vastaukset kun jotakin kysyy, mm kun oikeuden päätökseen oli kirjattu että tapaamisnen on joka kuun toinen viikonloppu ja yhdellä kertaa sattuin niin, että kuukauden eka päivä sattui olemaan sunnuntai ja mua rupes mietityttään, että laksetaanko se eka joka on vaan sunnuntai niin myös viikonlopuksi vai aletaanko se laskeminen vasta kokonaisista viikonlopuista ja about kymmenen vittuiluvastauksen jälkeen soitin lopulta Tuomarille ja kysyin minä viikonloppuna tapaaminen on kun isältä ei sitä vastausta tullut :(



Ja terkkuja toiselta isärintamalta missä tytön piti tavata isäs Turussa tänään asunto asioiden tiimoilta mutta arvatkaapas ketä ei saa taas puhelimella kiinni ja Taikkuvaimokin on laittanut puhelimes kiinni. Nyt tyttö itkee silmät päästään ja kielsi poikaystävääskin tulemasta tänne :(

Että oon kiukkunen ja ennekaikkea SURULLINEN, kunpa vois vaan deletoida pois mielestä, pois sydämestä, siis tyttäreni, isänsä..



Ja jos jollakulla tulee mieleen alkaa nalkuttaa noista viestin yms kuvista niin ei ole olemassa mitään viesti- tai kirjesalaisuutta mikä estäis mun laittamasta julkiseski mitä tahansa viestiä mitä olen saanut, enkä loukkaa kenekään yksityisyyttä, koska lähettäjän tunnistetiedot on peitetty. Murrrrr






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti